środa, 15 marca 2023

potrzebuje ciszy

Zamiast być zadowolona ze ogarnęłam bratu lekarza
Bo on nie potrafił zrobić tego przez 4 miesiące
A ja zrobiłam to w 5 minut 
Zaliczył lekarza dostał skierowanie na rozbicie kamieni na nerkach
On przez kolejny tydzień nie umiał się zarejestrować ja zrobiłam to w 8 minut 
Potem rodzinny lekarz i skierowanie kolejne kilka minut 
I zamiast być zadowolona to czuję się podłe
Bo przecież brat ma matkę ma jeszcze 3 siostry i wszystko na mojej głowie
Zawsze mają mnie za tą najstarsza u najbardziej wredną
Ale gdy widziałam brata jak faszeruje się silnymi przeciwbólowymi i wygląda źle
Musiałam to wziąć w swoje ręce bo to brat jest
Nie oczekuje wdzięczności nie oczekuję dziękuję 
Potrzebuje spokoju ciszy
Jeszcze we wtorek pojadę z nim na Olsztyn bo nie wiadomo czy będzie mógł prowadzić po rozbiciu kamieni
I wtedy się wycofam zniknę i powiem starczy 
Pójdę na działkę i oddam się przyjemności grzebania w ziemi


Każdego ranka wstaje zakładam uśmiech i działam
Wieczorem zmywam makijaż i ocieram łzy
Zwijam się w kulkę naciągam kołdrę na głowę i proszę o sen 
O spokojny sen
I tak dzień po dniu 
Kończą mi się już siły

4 komentarze:

  1. Trawko Droga ♥
    jesteś wspaniałą Osobą, masz dobre serce i zawsze pomagasz..
    mam podobnie, że czasem jestem 'zmęczona życiem' ale tak już jest..
    ..zacytuję to co u siebie w komentarzu :
    (...) Nie trać energii na wyrzuty sumienia, poczucie, że robisz źle itd. Jesteśmy świadomymi swych czynów dorosłymi i to, co robimy za zamkniętymi drzwiami, jest wyłącznie naszą sprawą. Musisz uwolnić umysł i słuchać swego ciała.Autor: E L James
    ..świetnie Cię rozumiem Kochana, sama potrzebuję spokoju i dobrego snu.. koniecznie trzeba się zatroszczyć o spokój w ciszy i odpoczynek, żeby nabrać siły.. ♥

    - przytulam mocno, zdrówka Ci życzę i ogrom dobrych chwil ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos mi się zdaje, że nie pisany Ci spokój, bo chcesz uratować cały świat, tylko czy świat zadba o ciebie?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jakiegoś wyjazdu Ci trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wiem, co czujesz. Moja matka jako najstarsza córka zawsze załatwiała sprawy za rodziców i rodzeństwo. Także później za bratanków i siostrzenicę. Kiedy zabrakło Jej sił, pałeczkę przekazała mojej siostrze, nie pytając czy ona tego chce. Pomysł z ucieczką na działkę jest wyśmienity, więc zrealizuj go jak najszybciej. Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń