sobota, 4 marca 2023

wiosna


Wiosna tak wiosna czuje ją
Choć dziś tak zimno że szok
Ale wczoraj już pogrzebałem na działce 
A to przyciełam tamto podciełam
Róże to co przymarzły obcięłam 
Sporo tego było ale reszta ma się dobrze i już budzi się do życia
Oczywiście mnie nie można puszczać teraz do sklepu 
Poszłam dziś i kupiłam dwie paczki mieczyków zwykłych i mieczyki abisyński i dwa razy kalla 
No uzależniona jestem i przyznaje się do tego 
Dostałam od syna broszkę no urzekła mnie ona jakiś czas temu 
W tygodniu przyjdzie mój zestaw do yerba mate na działkę
Bo w domu mam ale jak zacznie się wiosną to ja na działce będę spędzać większość dnia
A lubię yerbe to i na działce fajnie będzie się napić
Średnio raz na rok wymieniam okulary
I nie dlatego że wzrok mi się psuje poprostu potrzebuje zmiany jako kobieta
No i rok temu zrobiłam sobie takie co mają nakładki przeciwsłoneczne
Są fajne ale wkurza mnie zakładanie i zdejmowanie w aucie
Dlatego dziś poszłam wybrałam ramki zostały odłożone i jeszcze w czwartek po nowej dostawie zobaczę czy coś innego znajdę 
I wyrobie sobie  fotochromy
Miałam jakieś 20lat temu przez jakiś czas takie szkła byłam zadowolona 










5 komentarzy:

  1. Słodka ta broszka!
    Przypomniałaś mi, że muszę iść po nowe okulary, ale potrzebuję tylko do czytania!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zdecydowałam się na fotochromy, koleżanka miała i przyciemniały się jej w biurze przy pracy w sztucznym oświetleniu. Męczyła się przy tym strasznie. A ja dużo pracuję przy komputerze.
    Zaś przeciwsłoneczne potrzebuję konkretne, zamykające się na twarzy jak sportowe, by nie oślepiało mnie słońce dostające się bokiem czy nad oprawką z góry, dlatego klasyczne na nosku czy lekkie druciane (np. a'la amerykański policjant) odpadają, mimo że są przecież duże. A trudno o sportowe korekcyjne, wiec w słoneczne dni mój zestaw to szkła kontaktowe i okulary sportowe polaryzacyjne. Potrzebuję polaryzacji zimą na śnieg i do patrzenia w wodę w słoneczny dzień kiedy wędkuję. Okulista może mi takie dać, ale oprawki pozostają wiele do życzenia. Mam też korekcyjne przeciwsłoneczne, ale to raczej na ulicę na spacer albo do samochodu też są O.K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem amatorką broszek, mam tylko jedną, którą dostałam w prezencie od blogerki Leny S. Polecam Jej blog https://kartkazbrulionu.wordpress.com/. Oprócz pięknych utworów literackich, znajdziesz tam rękodzieło. Twoja broszka jest ciekawa i gratuluję synowi udanego prezentu. Tobie życzę wspaniałej wiosny, nie tylko na działce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na tym blogu przyznaje cuda robi oj piękne rzeczy
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Trawko, przeurocza jest ta broszka ♥
    ..przypomniało mi się, że okulary powinnam już dawno wymienić ..
    dobre herbaty uwielbiam ♥

    - ściskam mocno, życzę Ci ogrom zdrówka ♥

    OdpowiedzUsuń