czwartek, 27 lipca 2023

jagodowo

Zamiast być lepiej jest gorzej
Zgubiłam się w biegu
Od ładnych tygodni ciągle coś gdzieś dla kogoś
A zapomniałam o sobie 
Choć zadowolenie innych jest czymś dla mnie
Więc może nie jest źle
Jest sezon jagodowy 
Co prawda jagoda w tym roku drobna ale jest
I szczerze mi wystarczyło raz może dwa dla siebie uzbierac
A ja od niedzieli codziennie jestem na jagodach 
I wszystko oddaje 
A bo ten chce a tamten też a to ktoś ma dzieci i się przydadzą
No i każdy lubi pierogi z jagodami i jagodzianki
Więc zawsze jak pojadę godzina w lesie i są dwa pojemniczki jagód 
Jutro jadę ostatni raz chyba 
Bo już jestem zmęczona 
Bo przecież teraz też sezon działkowy w pełni 
I ciągle jakieś przetwory robię a to soki a to ogórki a to fasolką a to cukinia 
Więc nie odpoczywam i chyba mój organizm zaczyna krzyczeć
Szkoda że ja nie umiem powiedzieć stop dopóki nie padnę
Nie pamiętam kiedy ostatnio poprostu usiadłam i wypiłam kawę spokojnie
Kiedy usiadłam na działce na leżaku z kubkiem kawy czy yerby 
I poprostu patrzyłam na mój raj



Czy ktoś zauważy że zniknęłam
Czy kogoś zastanowi cisza z mojej strony
Czy ktoś zadzwoni jeśli ja nie zadzwonię
Zaczynają pojawiać mi się takie pytania
Bo ja głupia nie jestem i widzę że często ludzie mnie widzą bo mają ze mnie korzyść lub coś potrzebują
Tak bardzo bym chciała nauczyć się dbać o siebie
I być ważna ja chociaż czasami
Boje się zatrzymać bo boje się że zapomnę że nie zdążę
























5 komentarzy:

  1. Trawko Droga ♥, też taka byłam zawsze, człek uczy się całe życie, więc ja również się uczę dbać o siebie.. prawda jest taka, nie zawsze to mi wychodzi , ale już teraz wiem, że sama muszę o siebie dbać, bo nikt inny tego za mnie nie zrobi.. Kochana pomagaj innym, ale nie kosztem swojego zdrowia !!!
    ..jesteś bardzo uczynną Kobietką i masz za dobre serce, ale koniecznie zacznij dbać o siebie ♥

    - ściskam Cię najserdeczniej , życzę zdrówka ogrom ♥

    p.s.
    ależ smakowite te pierogi z jagodami .. mniam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cie, ja nie mam cierpliwości do zbierania owoców, a tym bardziej takich drobnych jak jagody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powtarzaj więc, że bardzo byś chciała, tylko zrób wreszcie cos dla siebie! Chyba ze czekasz na bilet do Nieba!
    My zbieraliśmy jagody w górach i jedliśmy wprost z krzaczków, umyte po burzy:-)
    Mam koleżankę, która powtarza, że nie ma sił na spacer, ale w kuchni ze 200 pierogów ulepi, jagodzianki upiecze, potem rozdaje.
    Sama musisz rozważyć, co jest dla Ciebie priorytetem.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej są te jagody. Rok temu nie było u nas w okolicznych lasach nic.
    Poukładaj sobie priorytety, przemyśl to raz jeszcze, przetwórz i jeszcze raz poukładaj, bo się zajedziesz w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  5. zauwazyłam, a wstyd mi bo sama zaglądam raz na ruski rok, szukałam Twojego adresu w mailach ale miałam awarię i mało nie straciłam konta, wykasowało mi wszystkie stare adresy. Odpocznij!!!!!! ( i to mówię ja, która pracuje z naderwanymi ścięgnami) My już chyba tak mamy w biosie zakodowane ze jak zrobimy cos dla kogos tak bezinteresownie to nas to cieszy jak cholera. uważaj na siebie i koniecznie pomyśl o sobie, kubeczek z owieczką jest często używany.

    OdpowiedzUsuń