środa, 14 października 2015

spokojnie



lubię swój świat ten bieg i pęd
czy to źle ze czasem potrzebuje się zatrzymać
dziś tak na spokojnie  bez biegu zrobiłam sobie dzień
i to nie znaczy ze leżała dziś
o nie nie dla mnie zatrzymanie się czasem ma inne znaczenie
rano na kawkę do siostry poszłam
potem spokojnie zakupy zrobiłam 
pomyłam okna firany  świeżutkie powiesiłam
do tego jak zaczęłam od okien to do podłogi zeszłam
a to kurze a to kwiatki a to książki
wreszcie poszłam dywan wytrzepałam  
podłogi pomyłam wypastowałam
no i miedzy czasie obiadek zrobiłam synowi
i żeby nie było może się zmęczyłam trochę
 ale za to jaka zadowolona jestem
i wszystko na spokojnie bez biegania bez zerkania na zegarek
tak tak takiego dnia potrzebowałam
teraz paznokcie umaluje na piękny krwisty czerwony to będzie dobre zakończenie dnia

5 komentarzy:

  1. Pięknie opisałaś swój dzień - życzę siły na następne!
    Pozdrawiam. Victoriaanin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ździebełko. To może okazać się dla niektórych dziwne, ale zmęczenie tez może być pozytywne. Chodzi mi zrobienie, czegoś bez przymusu, nakazu, lecz z własnej chęci. Tak po za tym, mówiłem. Przysiądź trochę na .... , jesteś po chorobie. Nie ma na ciebie siły? Sama dobrze wiesz, co tobie jest potrzebne:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..najważniejsze jest Twoje zadowolenie z udanego i pracowitego dnia ..
    .. dobrze jest robić to co się lubi.. nie lubię pośpiechu.. ;)

    - pozdrawiam ciepło.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ujęłaś kwestię zatrzymania, dla każdego może mieć ono inne znaczenie. Dobrze, że dzień skończył się pozytywnie.

    To kurczakowo w takim razie jeśli o Twoje sny chodzi. Ale może w końcu zdarzy się ten jeden, pozytywny, dobry.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak się zatrzymałam to ani rusz do przodu nie potrafię....

    OdpowiedzUsuń