piątek, 25 marca 2016

czas

  
 
nie czułam tych świąt nie w tym roku
nie czułam ich  do dnia dzisiejszego  
dziś znalazłam chwile dla siebie         
zaczęłam  pisać jajka jak co roku       
wyjęłam swój sprzęt nic wielkiego     
patyczek z gwoździkiem na końcu     
i pszczeli wosk kilka barwników         i to pisanie mnie wyciszyło
sprawiło że poczułam że święta tuż tuż
znalazłam tez czas by zajść do kościoła na dłuższą chwile
by tam upaść na kolana przed tym co z miłości dał się ukrzyżować
tam przed ciemnicą znalazłam cisze ukojenie
zmarzłam przyznaje ale poczułam to dopiero po wyjściu z kościoła
tam inaczej płynie czas tam nie liczy się nic tylko On


życzę każdemu z Was by znalazł chwile dla Jezusa w cierniowej koronie
by w Zmartwychwstałym Jezusie znalazł nadzieje i siłę na resztę dni


WESOŁEGO ALLELUJA !!!



na foto  kilka z moich pisanek

13 komentarzy:

  1. spokojnych Trawko i przede wszystkim zdrowia dla Was...

    OdpowiedzUsuń
  2. .. zdrowych, spokojnych i pełnych radosci Świąt.. :)

    [szept-mgielki]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego na ten świąteczny czas moja droga:)
    piękne te Twoje pisanki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy polski kościół tu w Stavanger, ale chyba za sprawą naszego duchownego nie czuję jakiegoś specjalnego pociągu do tych spotkań w Kościele. Msze prowadzone w ekspresowym tępie, z których nic nie rozumiesz, bo słowa wystrzeliwane są z szybkością karabinu maszynowego. Tylko ogłoszenia są mówion e wyraźnie i dobitnie, zwłąszcza te z wołaniem o datki ;). Dzisiejsze święcenie pokarmów nim się zaczęło już się skończyło. Czułam jakiś niedosyt, rozczarowanie? Dlatego czasem wolę modlitwę w domu, w swoim sercu.
    Spokojnych Świąt Moja droga, pozytywnej energii czerpanej ze spotkań z najbliższymi, niech mazurki wam koncertują na stole, a rozkicane zajączki przyniosą samo szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanki śliczne, super,że opisałaś sposób malowania.
    Wesołych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na święta. Tak ,zatrzymanie się w biegu ,zaduma ,jest każdemu z nas potrzebna.Serdecznośći zostawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki zacne bardzo.

    Dzięki wielkie, również Życzę Ci i Twoim bliskim wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, radości na co dzień i również opieki Najwyższego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych z najbliższymi, dużo zdrowia i wiele spokoju.
    ps. Pisanki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również wszystkiego najlepszego, spędzenia tych swiąt w miłej rodzinnej atmosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ździebełko. Wesołych Świąt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. i już praktycznie po świętach, cieszę się, że wygospodarowałaś trochę czasu na zadumę w kościele

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia i Tobie: Wesołego Poświętowego!

    I zazdroszczę Wiary, bo daje moc, ukojenie i podporę.. Nie wiem czy kiedykolwiek tak czułam, choć nie mogę powiedzieć, że nie wierzę...
    loonei

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia, również życzę Ci samych wspaniałości :) WIARY, NADZIEI, MIŁOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń