piątek, 1 kwietnia 2016

inna tęsknota

Jaki smak ma miłość o tym  każdy umie pisać
Długie słowa różnych określeń
Ale jaki smak ma tęsknota
O tym piszą tylko jedno że jest gorzka
A ja chcę Ci opisać moja tęsknotę
Ta co pojawiła się znienacka
Co chwyciła zranione serce
Moja tęsknota dziś sprawiła ze łza urodziła się w kąciku oka
Zaczęła żyć na moim policzku
I umarła na moich ustach
Łza była słona tęsknota dziś nie miała słony smak
Moja tęsknota jest inna
Nie sprawia ze upadam ze rozpadam się
Moja tęsknota raduje zranione serce
Sprawia ze tęsknie z przyjemnością
Pomyślisz dziwna ta tęsknota
Nie dziwna mój drogi ale moja
I to najpiękniejsze bo tęsknie za kimś
Za kimś wyjątkowym
Kto daje mi wiarę i nadzieje
Kto daje mi siłę by rano wstać
Kto sprawia ze się uśmiecham
Może czasem przez łzy ale się uśmiecham
Lubię ta moja tęsknotę za Tobą
Bo ona nie ma gorzkiego smaku
Jest jak miód co leczy

7 komentarzy:

  1. Widzę, że tęsknota jak większość uczuć może mieć różne oblicza. W sumie spora część z tęsknot kończy się w końcu spotkaniem z tą ważną dla nas osobą.

    Ważne jest to, że wiedzą to za nas niektóre sprzęty AGD. :) Zarówno kiedy jak i w jaki sposób zmienić czas.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno temu pisałam o różnych smakach i zapachach, były tam smaki tęsknoty, zapachy opuszczania... dzisiaj pozostala odrobina wspomnień i życie teraz i tu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. .. pięknie napisałaś, gdyż tęsknota ma tak różne 'kolory i odcienie.. może być marzeniem, fantazją, pragnieniem, może być ambicją i melancholią i zasmuceniem.. ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej.. ;)
    [szept-mgielki]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknota....tak ,może być przyjemnościa myślenia o kimś.I nadzieją na spotkanie ,to ta dobra tęsknota ,która, jak napisałaś, wpada kroplą miodu w serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ździebełko. Co to za tęsknoty. Lepiej się przyznaj, ze skoro smakuje jak miód, to słodkości się tobie zachciało:) Nie smuć się ździebełko, słoneczko ogrzeje ci serduszko a ciepły wiosenny wietrzyk wysuszy łezki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknota to dziwna emocja .. chyba emocja :P ... dość niedawno na pytanie pewnej osoby "tęsknisz?" odpowiedziałam: nie chcę czuć tęsknoty, bo to jakby nie patrzeć negatywne uczucie... ale z drugiej strony, jeśli się ją odczuwa za kimś, to znaczy, że ta osoba jest w jakimś stopniu dla ciebie ważna. ale czy ja w ogóle mam prawo tęsknić?" ... tęsknota trochę boli

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda emocja ma swój kolor i smak, miłość, tęsknota, smutek, radość, złość i szczęście...
    Nie wiem dlaczego, ale czytając Twój post mam wrażenie, że wpadłaś jak śliwka w kompot ;).

    OdpowiedzUsuń