poniedziałek, 4 kwietnia 2016

poniedziałek

nauczyliśmy się żyć
ty z nami my z tobą
i jest coraz lepiej
mniej sprzeczek więcej rozmów
miło by było gdyby już został
gdyby już po zwolnieniu został w naszym mieście
co będzie czas pokaże a was proszę trzymać kciuki


sezon działkowy  zaczęłam
pogoda dziś tak piękna
że grzech było siedzieć
cały prawie dzień spędziłam na działce
a to tu pokopałam a to pograbiłam
a to kwiatkami co kwitną się zachwyciłam
no cóż cała ja
tam odpoczywam psychicznie
a to mi potrzebne  bo ostatnio jestem wrakiem
widzę czuje ze coś  sie dzieje
mój organizm coraz bardziej krzyczy
zwolnij odpocznij znajdź czas dla siebie
a ja ciągle biegnę gnam
ale już  mam plan co prawda dopiero na 21 kwietnia
ale plan tylko dla mnie jadę na kolejny tatuaż
to będzie coś tylko dla mnie



gdzieś tam w środku mnie krzyczy smutek
po duszy płyną łzy rozczarowania
gorycz przygniata w każdej wolnej chwili
może dlatego boje się zatrzymać na dłużej
boje się upaść pod tym rozczarowaniem
bo czy będę umiała wstać...? czy pozbieram się...?
a może warto zaryzykować..... 
upaść  by potem wstać z nową siła
by potem zacząć iść dalej
nie wiem......

6 komentarzy:

  1. silne kobiety mają to do siebie, że nawet kiedy upadną to choćby skały srały i tak wstają:)a z własnego doświadczenia wiem,że jak człowiek odpocznie chociaż kilka chwil, to strachy nie straszą, albo straszą zdecydowanie mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 kwietnia? chyba wybierasz się do mnie na urodziny ;)...
    a tak serio, kobieta czasem w swoim zabieganiu nawet nie zauważa, że upada i się podnosi, czy wstaje silniejsza? być może, ale na pewno bogatsza w doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki.

    ja 23 kwiertnia umówiłam się do fryzjera..... nowe włosy nowe życie niby choć to będą nowe-stare wlosy bo nic radykalnego nie robuię

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czułam, że mam rację z tą śliwką i z tym kompotem. Dlaczego, bo czytając tamten post o tęsknocie odezwało się we mnie echo dawnych wspomnień ;)... też byłam jak śliwka i też był kompot.. Dopóki nie zrobił się z tego bigos i nie narobił bałaganu w mojej duszy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo siły...
    wiosna coraz bliżej
    oby słoneczko dodało Ci sił

    Maniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszę znajome echa, a może tylko mi się zdaje..
    Może wiosna ciut osłodzi ci ból.. głód, tęsknotę..

    Co do tematu z poprzedniej notki, czyli właśnie tęsknoty:
    https://www.youtube.com/watch?v=6Dm35y1QRh8


    OdpowiedzUsuń