poniedziałek, 17 października 2016

poniedziałek

znowu gdzieś inni ważniejsi niż ja sama
no latem po prostu szłam na działkę
telefon wrzucałam gdzieś w altanie a ja żyłam dla siebie 
po prostu inni mnie nie interesowali
no całkowicie egoistka nie byłam
po prostu  miałam czas dla siebie tylko dla siebie
latem umieli zrozumieć że tak już jest  raj  na pierwszym miejscu
i że ja czasem a nawet częściej nie dostępna byłam
no ale jak jesień i chłodniej to już słyszę
"nie ma co już robić na działce to gdzie się włóczysz czemu nie odbierasz"
a to idź załatw a to tam się coś zapytaj a to przynieś a to zanieś
no do jasnej cholery ja mam swoja rodzinę swój dom i życie
oj zbiera się zbiera i jak wybuchnę to znowu będzie trochę spokoju
a już moja cierpliwość się kończy oj kończy
pogoda trochę nie rozpieszczała wiało padało i już myślałam że zima idzie
ale znowu jest piękne słoneczko choć wiatr chłodniejszy
lubię jesień lubię ten wiatr co targa i tam moimi roztrzepanymi włosami
lubię kolory w jakie ubierają się drzewa i ten szelest liści pod stopami


dziś zaspałam
i od rana biegam
ratunku.......
potrzebuje dnia dla siebie .....
koniecznie ....
inaczej zwariuje....

5 komentarzy:

  1. Musisz znaleźć czas dla siebie!!!
    Nie pozwól się wykorzystywać! Zaspałaś? Trudno, przecież świat się nie zawalił!
    Wiem, łatwo radzić, ale czasem trzeba doprowadzić się do pionu!!!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie . Pozwól sobie na siebie. :)
    Życzę żeby się udało .

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wariuj... wyłącz telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja poniedziałek miałam iście bardzo fajny... pewnie dlatego, że chyba pierwszy raz jak sięga pamięć wyspałam się w poniedziałek O_O ... a potem to już jakoś samo poszło.
    Polecam wyspać się! ;)
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ździebełko. Niestety nie da rady, jak ździebełkiem byłaś, tak ździebełkiem pozostaniesz. Nic się nie zmieniło, dalej dajesz się wykorzystywać, a gdzie w tym wszystkim twoja osoba. Nie zgadzaj się, bo inaczej wiesz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń