poniedziałek, 24 października 2016

chwile


życie to są chwile 
i warto zauważać te dobre chwile
dzieje się u mnie dużo dużo złego
śmierć przyszła za szybko po Kacpra
teraz teściowa daje w kość
dzieje się źle… jest trudno…
ale nie mogę poddać nie mogę się rozpaść
nie teraz nie ten czas… nie ta chwila…
staram się zauważać  dobre rzeczy małe gesty
doceniam to co małe by wielkie mnie nie pogrążyło
dziś zadzwonił M niby nic bo kontakt utrzymujemy
ale od czasu gdy ma żonę z która się lubimy mniej pisze
wczoraj napisał ze chce dziś pogadać
kiedyś dużo czasu spędzaliśmy na rozmowach
byłam mu podpora jak on to mówił
dziś też potrzebował wygadania się pożalenia
i jak on to mówi „tylko z Tobą mogę pogadać „
bo niby jestem do tańca i do różańca
a ja przecież wiedźmą jestem czarownicą kobieta z piekła rodem
miło mi było pogadać z M bo już tyle lat się znamy
a jednak nadal widzi we mnie on dobro
a ja wysłuchałam  i tylko swoje zdanie powiedziałam
nie udzielam rad nie pouczam nie mam tego w zwyczaju
a on i tak miło wspomina nasze rozmowy
wiec taka mała rzecz a mnie ucieszyła rozmowa z M

4 komentarze:

  1. bo jak się zbierze takie małe rzeczy do kupy to radość bywa wielka....

    OdpowiedzUsuń
  2. bo życie skłąda się właśnie z takich małych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek musi nauczyć się cieszyć małymi rzeczami, bo te wielkie mogą nigdy nie nadejść.Czasem zwykła/niezwykła rozmowa może sprawić, że poczujemy radość.
    W każdej rodzinie coś się dzieje. Czasem dobrze, czasem źle. Nie ma recepty ani na to by wszystko zawsze szło gładko, a tym bardziej nie znajdzie się recepty na... teściową ;). trzeba przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre chwile złap
    dodają energii
    pomagają żyć

    OdpowiedzUsuń