sobota, 26 listopada 2016

wieje

cudowna dziś pogoda
wieje mało łba nie urwie
ale ja kocham tak pogodę
cały dzień nie padało
żyć nie umierać
był długi spacer
zajrzałam do mego raju
mimo że teraz tam ponuro
to i tak go uwielbiam
jednak ta przestrzeń
ten kawałek ziemi daje mi wiele
pomału wracam tez do równowagi
dziś nawet upiekłam chleb
do tego wędlina wędzona przez brata
po prostu żyć nie umierać
moje życie jest proste
cieszą mnie małe rzeczy
teraz deszcz stuka o parapet
do tego wiatr śpiewa swą pieśń 
laptop na kolanach
kubek ulubionej herbaty zrobiony przez syna
i nic więcej nie trzeba  by cieszyć się życiem


6 komentarzy:

  1. no i tak trzymaj, życie jest piękne kiedy dbamy o siebie....no to ja na takie fennn...i coś tam się nie zgadzam, ma być czysto

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj! pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to życie, to tak na prawdę my sami sobie komplikujemy, biorąc na łeb coś, czego od samego początku nie chcemy, tylko może wtedy jeszcze o tym nie wiedząc...

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe rzeczy tworzą swojskość, a duże tworzą wyzwania. Może dlatego te małe rzeczy potrafią nas cieszyć i sprawić, że czujemy się dobrze... ot zwykły kubek herbaty, a ile w tym spokoju :). Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też wieje i pada śnieg, a ja piję sobie kakao i jest cudnie:)
    dbaj o siebie, sprawiaj sobie przyjemności i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń