piątek, 23 grudnia 2016

Wesołych Świąt


nauczkę mam jedną nie czytać opinii o lekarzach w necie
bo co ja się naczytałam o lekarzu do którego jechałam we wtorek
to sen z oczy spędzało
bo jak wierzyć temu co pisali to szok
ze po chamsku traktuje pacjentki ze jak przedmioty
ze nic nie mówi ze zdawkowo odpowiada na pytania
ale spokojnie to nie wszystko
ze rzeźnik zero współczucia czy delikatności
no włos się na głowie jeżył
ze sam wygląd odstrasza
no wiec pełna obaw i strachu stawiłam się na umówiona godzinę
i jakie było moje zdziewanie kobieta jak kobieta
odpowiedziała na każde moje pytanie
nie było krzyków czy  burczenia
mówiła wszystko co robi
wiedziałam ze bolec może wiec nie zaskoczył mnie ból
dało się to znieść i przeżyć bez żadnego określenia ze jest rzeźnikiem
bo nawet zapytała czy boli
jeszcze ze mną zażartowała i umówiliśmy się po nowym roku
uspokoiła tez ze nie jest źle mój nieborak jest tylko w jednym miejscu
wiec jestem dobrej myśli
odebrała też telefon gdy dzwoniłam następnego dnia
i raz jeszcze odpowiedziała na moje pytania i zero nerwów czy obudzenia
wiec teraz tylko czekać  na nowy rok i kolejna wizytę



pragnę Wam tez złożyć życzenia na święta
i być może będą inne niż myślałam
bo ja chyba wszystkim w tym roku życzyć będę  ZDROWIA
życzę tez byśmy docenili chwile z bliskimi
byście cieszyli się  małymi rzeczami
by w sercu każdego z Was narodziła się  Boża Dziecina
by napełniła spokojem i radością.

8 komentarzy:

  1. Witaj ździebełko. Będzie dobrze na pewno. Ździebełko już czas na życzenia:) Życzę tobie przede wszystkim dużo zdrowia i siły. Przy tym Szczęścia i Miłości i oczywiste dużo prezentów pod choinką. Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze:
    wesołych świąt
    fajny blog
    http://poeta112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to konkurencja wystawia takie laurki? Dla mnie najważniejsze jest w czasie wizyty to, że jak zgłaszam jakieś dolegliwości czy mam pytanie to lekarz zainteresuje się tym. Nie potrzeba mi jakichś większych fajerwerków poza fachowością i względnie równym podchodzeniu do pacjenta numer 1 jaki i numer 50 danego dnia.

    E, nie przejmuj się tak, zawsze możesz czytać moje notki, choć przyznam, że dość dużo ich produkuję. :)

    Dzięki wielkie. Dla Ciebie przede wszystkim zdrowia, a wcześniej spokoju, spędzenia czasu Świąt w gronie najbliższych, a w Nowym Roku pozytywnych wieści, na różnych polach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie należy bezkrytycznie wierzyć w to co piszą i mówią, sama już wiesz po sobie....zdrowych i spokojnych świąt życzę....

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Tobie Wspaniała Istoto
    Czasu Świątecznego otulonego Ciepłem
    Szczęścia, Radości i Spokoju
    Zdrówka, Miłości i Nadziei
    Wyjatkowych i Niezapomnianych wrażeń
    i spełnienia najskrytrszych marzeń

    Życzę Tobie Wspaniała Kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeczytałam poprzednie wpisy i trzymam za Cię kciuki ze wszystkich sił! a teraz Kochana życzę Ci cudownych pełnych magii i miłości Świąt spędzonych z kochanymi i kochającymi Cię osobami. Niech te świąteczne chwile będą wytchnieniem od codzienności i dadzą Ci siły do walki. Pamiętaj- Ty i Twoje zdrowie jesteście najważniejsi! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka, bo jak będzie zdrówko to będzie wszystko! :* ścisk babko

    OdpowiedzUsuń