piątek, 28 kwietnia 2017

dwa tygodnie

nie było mnie tu tyle czasu że aż wstyd
postaram się poprawić
działo się u mnie działo
tak jak  pogodzie
było i słonce i deszcz
była radość i łzy
ale chyba wiosna przychodzi na dobre
wiec  i ja się ogarnęłam
podniosłam głowę i idę do przodu
bo trzeba doceniać małe rzeczy

w ogrodzie wiosna kwiaty kwitną
choć  3 róże  trochę mi mróz złapał
ale może odbija czas pokarze
za to wszystkie lilie przetrwały zimę
nie była bym sobą gdybym nie kupiła kilku nowych
no uwielbiam kwiaty  i nic na to nie poradzę
mąż twierdzi ze uzależniona jestem
choć to uzależnienie sezonowe
ale sam tez się oprzeć nie mógł gdzie zobaczył piękną lilie drzewiastą
powschodziły mi już marchewka  buraki i zioła 
rzodkiewka i sałata tez już się ładnie pokazały
wiec mogę powiedzieć dobrze jest mimo takiej pogody

2 komentarze:

  1. wiosna zimna i nie zapowiada się na nic lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna już jest chociaż na razie nieco chłodna... przyroda jednak się nie poddaje i robi swoje:) warto brać z niej przykład:) tulam:*

    OdpowiedzUsuń