poniedziałek, 28 sierpnia 2017

do przodu

gdy jest taka chwila taka jak dziś wieczorem
kiedy pojawia się wątpliwość a strach dusi i pojawia się łza
mam do kogo zadzwonić
mam kilka kontaktów  ludzi  o wielkim sercu
co odbiorą pogadają i powiedzą  tak jak dziś A
"dałaś rade ostatnim razem tym razem tez dasz"
jakoś mi tak dziś trudniej
ale nie mam zamiaru czekać z myślą ze wynik będzie zły
bo to mnie zniszczy zabije pogrąży
dlatego planuje  i realizuje plany jak by miało nic złego się nie wydarzyć
za tydzień impreza u męża w pracy
pójdziemy a czemu  by nie
za dwa tygodnie  wykopki na wsi
jedziemy a czemu nie  będę ziemniaczki na frytki i pyzy zbierać
za 3 tygodnie  jadę na tatuaż to będzie wtorek
i pojawiła się myśl ze może to zły dzień bo wtorki jakieś pechowe
to Czarodziej mi uświadomił ze nie sa pechowe tylko ważne pełne emocji
i chyba tak jest bo przecież to ze dowiedziałam się we wtorek o raku
i wszystko we wtorek to po prostu emocje on nie powstał we wtorek
to we wtorek dzieje się cos co jest dla mnie związane z emocjami
ważnymi rzeczami co zmieniają moje życie
tak to prawda  i tak to zaczynam określać
a tatuaż to przecież wielkie emocje i ważna rzecz dla mnie
wiec nie odwołuje  tylko realizuje 
za 4 tygodnie mam wizytę u mojego Gi
wiec wrzesień  zaplanowany i do przodu
życie znów uczy mnie cierpliwości uczy mnie czekania
ale ja się nie poddam  choć może czasem będzie trudniej
to wtedy gdy dopadnie mnie wątpliwość to mam do kogo zadzwonić
mam z kim pogadać  by  wrócić do pionu i iść dalej
bo jestem ogromna szczęściarą bo ma przyjaciół




7 komentarzy:

  1. ..są chwile takie, takie różne w smaku i barwach,
    są takie, które nieco przytłaczają, wywołują strach i obawy,
    ale nie można się im poddawać!
    ..niestety życie nie jest pasmem szczęśliwości, nie jest też strugą smutku, jest jak kalejdoskop barw, każdy dzień bywa inny..
    ..wspaniale mieć cudownych przyjaciół z którymi możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, o każdej porze dnia i nocy..
    ..staram się zawsze myśleć pozytywnie, choć czasem jest naprawdę ciężko, ale tak jest lepiej..
    ..to my sami tworzymy swój świat swoimi myślami,
    więc róbmy to, co kochamy.. nieważne, jak dobrze to robimy.. ważne, ile radości nam to sprawia ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak TY chcesz sprzątać mój remontowy sajgon kiedy masz takie piękne plany, realizuj je tak jakby nic ważniejszego miało już się nie wydarzyć.....Ty jesteś najważniejsza i niech tak zostanie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, musisz szukać zajęć, by odgonić złe myśli i tak robisz! Ciekawe jaki tatuaż wybrałaś? Może zrobisz zdjęcie?
    Przyjaciele, tacy prawdziwi to skarb!
    Trzymaj się, pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam ckiuki za wyniki oby były dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemnezapiski ma rację moim zdaniem, wiem po sobie jak to było przy mojej chorobie tarczycy, wolałem zająć się czymś, byle nie rozmyślać o tym jakie będą wyniki badań.

    Mam nadzieję, że jednak wyniki tych kolejnych badań będą dobre, a nawet bardzo.

    Wiadomości od Twego syna super, nie ma to tamto.

    Coś wiem o osobach, o których można mówić Przyjaciel przez duże P.

    Nad morzem było jak należy, choć w ostatnich dniach się pogoda zepsuła nieco. Ale i tak skorzystałem dużo z przyrody, plaży itp.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to nie wiem czy mam takie kontakty... Więc ciesz się z tego Kochana :) Rozumiem, że musi być Ci ciężko... ale damy radę! :)
    Oooo tatuaż. Daj znać czy bolało :)

    OdpowiedzUsuń