wtorek, 30 stycznia 2018

depresja cd

niby człowiek wie ze takie rzeczy sa
ze się zdarzała i spotykają ludzi
ale zawsze myśli się ze to nas nie dotyczy
myślałam ze i mnie to nie dotyczy
jak po raz kolejny  zostałam pół sierotą
bo śmierć zabrałam mi kolejnego ojca
myślałam że rak to innych dotyka
starszych  i nie dbających o siebie
myliłam się i tym razem
i ja usłyszałam diagnozę
myślałam ze wyczerpałam już wszystko
myliłam się i tym razem
bo przecież depresja innych dotyka nie mnie
a jednak i mnie dopadła
ale ja z tych co się nie daja i wiem ze dam rade

wiem ze dal większości ludzi ktoś kto ma depresje to wariat i psychol
no cóz ja nie zmienię ich myślenia
a to ze biore leki nie znaczy ze jestem gorsza od innych
ja po prostu potrzebuje tylko pomocy



a słowa jakie dziś znalazłam  na swoim telefonie
sprawiły ze wierze bardziej
"...wiesz podziwiam Cię za to jaka jesteś twardą osobą...
Nie jeden facet nie podołał by  z takimi  przeciwnościami
w życiu jak ty to robisz..."

7 komentarzy:

  1. Jesteś dzielna, dasz radę!!! Nadejdzie wiosna, będzie dobrze!
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słusznie robisz, jak jest poczucie, że potrzebna jest pomoc to trzeba sięgnąć po nią.

    Co do ludzi też masz rację, nie zmieni się spojrzenia na świat kogoś, kto jest w jakiejś kwestii przekonany.

    Jak coś to pisz na mój mail na WP.

    Ja tam wiatru nie za bardzo lubię, choć np. latem czasem się przydaję.

    Pozdrawiam i zostawiam buziaka. :-*

    :)

    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. liczy się tylko to co Ty myślisz a inni.....szkoda na tych "innych" czasu.....trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  4. takie słowa ja te z telefonu i mnie kiedyś uratowały, a depresja to franca której nie można się poddać... zuch dziewczyna jesteś! ścisk i cmok! będzie dobrze! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Depresja to jest paskudna choroba. Dobrze,że przyjmujesz leki,a ludzi to nie powinno obchodzić, ale niestety niektórzy czekają na czyjeś nirszczędvie aby mieć o czym dyskutować
    Na pewno poczujesz się lepiej,gdy będzie więcej słońca i dni będą dłuższe. Walcz o siebie. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety... bywa tak jak mówisz. Ale cieszę się, że jesteś taka dzielna! Tak trzymaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za walkę z depresją, ale wiem że dasz radę. My kobiety to silne jesteśmy

    OdpowiedzUsuń