czwartek, 22 marca 2018

ja zła...

są lepsze i gorsze dni
leki biorę regularnie według zaleceń
ale to nie uwalnia  mnie od gorszych dni
wiem ze z czasem to minie wiem ze będzie dobrze
zmieniłam myślenie
zaczęłam być ja ważna
umiem powiedzieć mam gorszy dzień
kiedyś zawsze myślałam że mi nie wolno
że zawsze mam być w humorze
że zawsze musze być na 100% lub 150%
teraz już dość ja tez jestem ważna
ja tez mam prawo
i mogę powiedzieć nie
i mam prawo powiedzieć  starczy

nie jestem idealna widze swoja wine
ale nie będę się poniżać
i żebrać o sms czy rozmowe
bo do tanga trzeba dwojga
a ja zawsze byłam złym tancerzem
bez prowadzącego nie tańczę wcale
ale to nie znaczy że żyć przestane
ja po prostu naucze się życ bez ciebie
kawa nie smakuje jak z toba
ale kiedyś naucze się pić ją sama
już nie będę czekała na dzień dobry
z czasem przestane zerkać na telefon
boli mnie twoje zachowanie
ale mi zostało już tylko goic rany
widocznie nic nie znaczyłam dla ciebie
skoro zostawiłeś mnie samą









9 komentarzy:

  1. Co do pierwszej części Twojego wpisu to wydaje mi się, że robisz bardzo dobry krok zmieniając swoje podejście do różnych spraw, na pewno nie jest to proste, jednak jeśli przyniesie korzyści dla Ciebie, jest niezbędne.

    Co do drugiej części to przykre jest jak w trudnym momencie jesteśmy przez kogoś zostawieni. I jednocześnie tą drugą częścią w jakiejś mierze wskazałaś mi co robię źle jeśli chodzi o moje relacje z ważną dla mnie osobą. Bo wiedziałem, że od jakiegoś czasu robię coś bardzo źle.

    W swoich książkach to można coś zaznaczyć, ja jak chcę coś zaznaczyć wybieram ołówek, choć nie robię tego za często. A w czyjejś książce to już w ogóle nie wyobrażam sobie, żeby coś pisać/mazać/kreślić.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to zmienić myślenie na pozytywne, chociaż nie jest łatwo. Czas goi rany, więc głowa do góry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bywa też samotność w związku. I nie wiem, czy nie jest gorsza niż ta prawdziwa, gdy zostajemy sami w swoich czterech ścianach...
    Gdy się zostaje samemu, trzeba przewartościować swoje życie. Korzyści bywają większe niż trwanie w toksycznym związku.

    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najgorsza jest samotność w związku choć z każdą jej odmianą trudno się uporać, najważniejsze to doceniać swoją wartość....

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro Cię zostawił, to nie zasługiwał na Ciebie.Jeszcze będzie pięknie, i jeszcze znajdziesz swoje szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o uczucia się nie powinno nigdy żebrać, one albo są, albo ich zwyczajnie nie ma...

      Usuń
  7. Czasem wydaje nam się, że ktoś przy nas będzie zawsze gdy będziemy go potrzebowali. ale ludzie są tylko ludźmi, popełniają błędy, znikają...

    Wspaniałych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Często ludzie w naszym życiu są a później ich nie ma. Nie warto walczyć, jeśli ktoś kocha to odchodzi.

    OdpowiedzUsuń