piątek, 30 marca 2018

świąteczny czas

za oknem bardziej zima niż wiosna
a w sercu spokój taki mój
mamy wielki piątek
czas męki pańskiej
dzień kiedy  mój Jezus dał się ukrzyżować
za moje grzechy za moje przewinienia
zawsze bliski był mi ten czas
zawsze bliski sercu był mi Jezus w koronie cierniowej
ludzie biegają po sklepach
szynki kiełbasy ciasta
a ja... ja znalazłam czas dla mojego Jezusa
znalazłam chwile na zadumę w kościele
bo dla mnie nie ważne sa szynki kiełbasy i mazurki
tylko mój Jezus w cierniowej koronie
i nie żebym zapomniała o przygotowaniach
ja tez pamiętam by mieć co na stół postawić
ale ważniejsze dla mnie jest to co w sercu i duszy


z ciast to ja tylko golonkę umiem
no nie wychodzą mi ciasta i już
wiec mazurek na święta kupiłam




a Wam wszystkim na ten świąteczny czas życzę dużo miłości
by każdy z nas umiał znaleźć w sobie zrozumienie
i by spotkania rodzinne były pełne radości
a Jezus Zmartwychwstały dał Wam siłę  na każdy nowy dzień

7 komentarzy:

  1. Radosnych ,pogodnych Świąt ,słońca i wiosny.
    A synowi pomyślnie zdanej matury!

    OdpowiedzUsuń
  2. .. dziękuję bardzo za pamięć,

    - zdrowych i radosnych Świąt..

    ..pozdrawiam najserdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bliskie mi jest Twoje spojrzenie na ten świąteczny okres.
    Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że święta spędzasz tak, jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, z mojej strony chyba już za późno na życzenia na Wielkanoc, nie mniej wiedz, że staram się myśleć co tam u Ciebie, zaglądać na blog itd.

    Też kupiliśmy większą część ciast, Rodzicielka zrobiła tylko sernik.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych, pogodnych poświątecznych dni!!! I oby Zmartwychwstały Chrystus Ci błogosławił. Pięknie piszesz o swej wierze! Zaimponowałaś mi tym wyznaniem!
    Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń