wtorek, 3 kwietnia 2018

ale to już było... 1

chodzę struta nieobecna
zauważył to syn
a ja kolejny dzień dusze w sobie żal
gorycz i łzy
tylko czasem ukradkiem opłyną
gdy serce pęka kolejny raz
dziś podjęłam decyzje ze zdejmę medalik
w chwilach mi trudnych zawsze on był
od niego był pomagał  zrozumieć
dawał siłę nie raz gdy moje życie się kruszyło
czy da mi przetrwać ten czas czy pomoże
bolało jak zdejmowałam medalik od ciebie
cos w sercu krzyczało i łzy cisnęło
ale wiedziałam ze musze by nie stoczyć się bardziej
już po mnie widać się staczam
że twoje słowa gryzą od środka ze niszczą
słowa ,,żądasz szacunku zasłuż na niego ...,,
uświadomiłeś mi ze nie zasłużyłam a szacunek
ze jestem nikim kimś nic nie wartym
łzy same płyną na samą myśl
a tam gdzieś w środku cos krzyczy
jest mi ciężko ukradkiem ocieram łzy
jestem głupia naiwna  jestem nikim
zajmie mi trochę czasu zanim pozbieram się
zanim przyzwyczaję się do bólu
nie zapomnę nigdy
i nie wiem czy wybaczę

pamiętam jak dawałeś mi medalik
mówiłeś by strzegł by chronił
i tak było wiele razy dawał mi siłę
nie pozwolił by ktoś skrzywdził
dawał nadzieje  dawał siłę i chronił
jednak nie uchronił mnie przed twoimi słowami
wiem ze nosząc go dalej pogrążyła bym się bardziej
nie chce tego za bardzo mi ciebie przypomina
za bardzo zraniłeś

2 komentarze:

  1. Tak to jest w życiu,że szukamy potwierdzenia własnej wartości w oczach bliskich.Ale nawet ,jak jej tam nie ma ,nie można pogrążać się w rozpaczy.Jesteś wartością sama dla siebie.
    Przytulam Cię mocno ,medalika nie chowaj głęboko ,przyjdzie może czas ,że ubierzesz go znowu...

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie pozwól na to, by ktokolwiek prócz Ciebie mówił ci jaka jesteś,kim jesteśi na co zasługujesz,a na co nie. Lepiej być nielubianą za to kim się jest na prawdę, niż kochaną za to kim się nie jest. A mężczyzna, który sprawia że płaczesz, to zwyczajny chłystek, manipuluje tobą by cię sprawdzić. Szacunek albo się do kogoś ma,albo nie ma. Nie jesteś wołem roboczym, żeby na cokolwiek zapracowywać!Szanuj siebie samą,bo nikt, a zwłaszcza mężczyzna nie uszanuje Ciebie, kiedy nie czuje że masz do siebie samej szacunek i nie pozwolisz sobie wejść na głowę. Jeśli nie szanuje Twojego zdania, nie uszanuje także Ciebie.Takiego wystarczy zostawić bez słowa,by przypełzł na kolanach, bo dokładnie wie, że się zachował podle i jeśli mu zależało, czy tam zalezy,to przyleci poskamleć o litośc. Brutalne to, ale niestety prawdziwe. Kiedy mężczyzna krzywdzi i rani, dokładnie wie o tym, że właśnie to robi. Nikt nie jest wart Twoich łez!Ani świat,ani tym bardziej ktoś, kto Ci nie ufa i nie szanuje.

    OdpowiedzUsuń