sobota, 26 maja 2018

burzowo

zastanawiałam się jak to przelać na klawiaturę
ale chyba nie ma co układać  zdań
po prostu trzeba napisać to co się czuje
po prostu przenieść myśli na klawiaturę

cos się skończyło cos umarło
i nie ma co tego reanimować
na siłę pisać smsy czy spotykać się z przymusu
po prostu trzeba było powiedzieć stop
a tym bardziej jak czuje się i widzi ze tylko mi zależało
wiec  powiedziałam stop  już starczy
druga osoba przyjęła to  bez żadnego "ale"
wiec widocznie kogoś od siebie uwolniłam
znajomość powinna dawać  radość
powinna sprawiać ze chce się...
a ja czułam ze druga osoba po prostu miała to w nosie
wiec ja nie będę się narzucać
znam swoja wartość jako człowiek i kobieta
i nie pozwolę zabierać sobie uśmiechu
nie pozwolę  mojej duszy szarpać
już starczy
czy boli tak gdzieś tam w środku zakuło
ale wiem ze z dnia na dzień będzie lżej




musze się pochwalić  ustne matury syn zdał
wiec jestem z niego dumna
przyszły deszcze co dobrze działa na ogród
ale są tez burze co działają na mnie mniej przyjemnie
jeśli chodzi o ogród  już zjadłam pierwsze własne truskawki  pycha
w tym roku truskawki są dużo szybciej
ale chyba każdy z ogrodników zauważył ze w tym roku wszystko jest szybciej
jakieś dwa tygodnie przyroda do przodu jest z kwitnieniem
rzodkiewkę już odsiewałam bo pierwsza już dawno zjadłam
pomidory w gruncie już mi kwitną
pogoda sprzyja by wszystko rosło  a zielsko to w tępię dwa razy szybszy niż reszta


3 komentarze:

  1. oj to zielsko....rady na nie nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawki z własnego ogrodu mniam mniam... U siebie znalazła narazie jedną, a z zielskiem walczę,jest to walka,jak z wiatrakami .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że zajrzałaś na moje zielone stronki. Jak do mnie trafiłaś?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym słońcu
    Kolorami całej Ziemi
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń