niedziela, 4 listopada 2018

20 lat

kończy się długi weekend dla niektórych
pogoda trzeba przyznać rozpieszczała

dokładnie 20 lat temu zostałam mamą
jestem dumna z mojego syna
nie jest idealny ale jest bardzo inteligentny
jest tez dla nie dużym wsparciem i pomocą
nikt nigdy nie będzie dla mnie ważniejszy niż on
bo bycie matka to łzy i radości i miłości
ale czasem tez łzy bezradności
ale jeden uśmiech i słowa syna "kocham Cię mamo "
wynagradzają wszystko i dają siłę do walki
jestem szczęśliwa ze jestem matką


dziś w urodziny synek sobie zażyczył polski obiad
ziemniaki z koperkiem schabowy i mizerie
wiec biorę się za dogadzanie dziś synkowi

7 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia dla syna, najważniejsze by był szczęśliwy i by miał Ciebie jak najdłużej!!!
    Wiadomo, że synom się dogadza, mój właśnie wyjechał z wałówką:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin dla Twojego Syna,
      ma wspaniałą Mamę, która sie o Niego troszczy :)

      - pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  3. a to gretingsy dla jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zatem wszystkiego czego sam sobie życzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. 44 years old Assistant Media Planner Estele Franzonetti, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Catch .44 and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a Ferrari 500 TRC. kliknij odniesienie

    OdpowiedzUsuń