wtorek, 12 marca 2019

wiosna

trawiasta poczuła wiosnę
w pełny tego słowa znaczeniu
już pogrzebała na działeczce
już posadziła róże i lilie
do tego w trawiastej obudziła się kobieta
tu i ówdzie cos posmarowała tam wklepała
no wiosnę poczułam jak nic
i trawiasta paznokietki pomalowała
rzęsy bardziej podkręciła i głowę do góry poniosła
tym co za psychiczną mnie maja pazur pokazałam
wiec mam dość stania się i znoszenia humorów innych
bo ja naprawdę potrafię wiele wybaczyć ale tu już starczy
nie wszystkie znajomości w życiu są warte by o nie walczyć
trawiasta wiosnę poczuła korzonki puściła
i stała się pewniejsza siebie powiedziała dość i koniec
zaczęła wreszcie żyć po swojemu i już nie zerkam na telefon
jestem spokojniejsza bo nikt nie pisze mi ze jestem słaba
beznadziejna i ze nie radze sobie z życiem
może jestem czasem nieudolna może czasem upadam
ale wstaje podnoszę głowę i idę dalej
jestem chora zdarza mi się zapominać wiem to
ale Alzhaimer to choroba neurologiczna a nie psychiczna
wiec niech sobie daruje uwagi typu "jesteś psychiczna lecz się "
wiosną zawsze robie porządki w tym roku zrobiła tez w znajomych

5 komentarzy:

  1. ..cudownie, że jesteś odnowiona i robisz to co lubisz :)
    ..ciesze się bardzo..to naprawdę wspaniałe postanowienie zadbać o siebie i nie zwracać uwagi na podłe gadanie ludzi..

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie, tak trzymaj, modernizacja osoby i życia:-) Od razu w duszy lżej, prawda?
    Ja nieco zmieniłam kolor włosów, zapragnęłam być bardziej miedziano-ruda, a co!
    Wiosno, przybywaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. i git! a jak pazur to rozumiem, że w jedynym słusznym kolorze czerwonym? ;)
    Ps. Bieszczady to moje marzenie i chociaż jeszcze nie tym razem to na pewno kiedyś tam pojadę :) ścisk i cmok Trawiasto! trzymaj prosto ździebełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wiosna tak Cię pozytywnie naenergetyzowała:-) I gratuluję porządków w znajomych- czasem trzeba. Wiem, że się powtarzam aż do znudzenia ale...dbaj o siebie i zajmuj się tym, co sprawia Ci radość, a wszystko inne miej w rzyci;-)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze zrobiłaś.
    Posiałam wczoraj bratki do skrzynki na balkon. :)

    OdpowiedzUsuń