piątek, 5 kwietnia 2019

wiosna ach to ty

no i trawiasta chodzi na rehabilitacje
nie podoba mi się to wcale
po pierwszej wizycie nie spałam cała noc
ręka drętwiała bark bolał
no było gorzej niż przed pójściem
ale z dnia na dzień się przyzwyczaiłam
i nie ma co narzekać jak boli to znaczy ze człowiek żyje
dostałam rezonans kręgosłupa szyjnego
no i żeby oni po ludzku pisali może bym wiedziała co mi jest
zrozumiałam tylko tyle ze mam cos wysunięte i ze mam przepuklinę
no i ze mam znaczny ubytek płynu to tyle co mój rozumek pojął
resztę wyjaśni mi lekarka w poniedziałek
bo już się umówiłam do neurologa
no i wiosnę mamy trawiasta już na działeczce działa
i jako dobry działkowiec byłam na zebraniu ROD
no i tak jakoś tak wyszło ze wybrali mnie na przewodniczącą komisji rewizyjnej
jestem najmłodsza i wiekiem i stażem działkowca ale miło mnie przyjęli
wierze że będzie i że się odnajdę w tej funkcji
u męża w pracy organizowali wyjazd do Warszawy
mój mąż nie lubi takich wyjazdów ale po mych namowach się skusił
i jedziemy w niedziele do muzeum Powstania Warszawskiego
jest to wyprawa na cały dzień od nas ale wierze ze będzie fajnie
nie byliśmy w tym muzeum wiec warto pojechać
wiec nie ma co narzekać trzeba iść do przodu z podniesiona głową
i cieszyć się z tego co życie daje dobrego







8 komentarzy:

  1. Też nie byłam, ale podobno warto.Tydzień temu koleżanka zawoziła tam dokumenty po swojej teściowej, łączniczce z powstania, a gdy tamta zwiedzała muzeum, powiedziała - tak było...
    Ty zostałaś wybrana, a mój tato własnie zakończył kadencję, ale 35 lat starczy, sam ma już prawie 80, ale ostrzegam - to wciąga jak narkotyk:-)
    Zabiegi zawsze są bolesne, ale później jest ulga.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie tak! Kciuki oczywście trzymam i zdrowia pożyczam, a co do komisji to jesteś już drugą osobą z "mojej przestrzeni", którą wybrano do komisji rewizyjnej ogrodów działkowych :) Trzymaj się i rozkwitaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie byłam w tym muzeum, ale jeśli tylko jest okazja gdzieś wyjechać i zobaczyć coś nowego, dlaczego by nie korzystać?

    Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..byłam w Muzeum Powstania Warszawskiego .. wstrząsajace przeżycie ..niezwykłe miejsce, niesamowita historia wspaniałych ludzi..

    ..dbaj o siebie, rób to co lubisz i co sprawia Ci przyjemność ;)
    - pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ wiele pozytywnych wniosków. Tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieje się i fajnie, że się skupiasz na pozytywach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rehabilitacja przynosi efekty po pewnym czasie, ale to drętwienie to nie jest dobry objaw. Rehabilitant coś mògł naruszyć. Miałaś masaże? Gimnastykę?

    Wycieczki są fajne, ale niestety po całym dniu dopada nie lada zmęczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kwiaty polecasz na działkę? Chciałabym posadzić

    OdpowiedzUsuń