czwartek, 20 czerwca 2019

alimenty

no i trawiasta pomalowała
tradycyjnie zaskoczyła wszystkich
ale ze jak kiedy i ze już
no ale ważne ze zrobione i jest super
we wtorek dostaliśmy wezwanie z MOPU
bardziej mąż niż ja no ale poszliśmy razem
i co się okazało
męża kochany braciszek podał męża o alimenty dla matki
bo chce umieścić matkę w DOS a emerytura matki nie starczy
i pani z MOPS chce u nas przeprowadzić wywiad
no uwierzcie mi to przelało czarę
opadły mi nie tylko ręce ale i cycki
no i wyciągnęłam porządne działo
i powiedziałam mężowi ze w żadnym wypadku nie będziemy płacić
jeśli męża brat chce niech idzie do sądu dobrowolnie w żadnym wypadku
a jak pójdzie on do sadu wyciągniemy wszystkie brudy brata
mój mąż nie zdaje sobie sprawy ile mnie to kosztuje nerwów
męża bart chyba myśli ze my dobrowolnie będziemy płacić
ale ja nigdy się na to nie zgodzę
nie jestem obyta w prawie i tych sprawach rodzinnych
bo nigdy mi to nie było potrzebne
ale powiedziałam ze jak przyjdzie do spraw sądowych
to wezmę pożyczkę i wynajmę adwokata
nie pozwolę mężowi bratu zabrać nam tego co mamy
nie wiem ile jestem jeszcze znieść ze strony męża rodziny
ci co mnie znają tu dłużej wiedza ze nigdy nie było miedzy nami dobrych stosunków
męża bart z teściową zawsze knuli jączyli i sprawiali ze z mężem kłóciliśmy się
i teraz jest tak samo  od trzech dni kłócimy się
bo ja upieram się przy tym ze nie będziemy płacić dobrowolnie
a mąż najchętniej by mamusie wziął do domu
prędzej się z mężem rozwiodę niż mamusie jego pod swój dach przyjmę
wiele lat temu tez mało się z mężem nie rozwiedliśmy przez teściowa i barta jego
jeśli teraz tak się nie stanie to będzie cud






6 komentarzy:

  1. oj sprawy rodzinne, nasze prawo niestety w pewnych kwestiach jest nieugięte ale to nie oznacza że są święte krowy i brat Twojego męża też będzie płacił.....aż się boję myśleć że imnie może to czekać.....masz dobre serce i jeśli już to wpadaj na kawę a nie do roboty.....

    OdpowiedzUsuń
  2. ..świetnie, że pomalowałaś i jest super.. wspaniale że jesteś zadowolona ;)
    ..no brak mi słów, na temat postępowania brata Twojego męża..
    ..skoro brat męża zabrał matce wszystko, to powinien się nią opiekować..
    ..każdy ma prawo żyć w spokoju, więc rób Trawko to, co uważasz za słuszne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś nie miała dokąd uciec, to przybywaj do mnie, pomalujesz mi mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam podobne sprawy u znajomych, skąd w ludziach tyle przebiegłości i nienawiści?
    Frau Be ma rację, wybywaj z tego piekła, będziesz dorabiać malowaniem, ja przed remontem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ten kolor wyszedł? Pięknie, bardzo szybko pomalowałaś. Kochana jeśli chodzi o alimenty to jest to inna sprawa i to matka może wystąpić o alimenty, a nie brat. Natomiast jak teściowa będzie w Domu pomocy na dzieciach ciąży pokrycie brakujących kosztòw. Jednakże większość rodzin udowadnia, że nie jest w stanie dopłacać, wówczas należy złożyć wniosek do MOPSu by pokrył brakującą różnicę. Jak przyjdzie do was pracownik przedstaw dokumenty - koszty jakie ponosisz dołącz fakturę za remont - za te farby i wszelkie rachunki stanowiące opłaty stałe jakie ponosicie, także ewentualne kwoty kredytu. Słowem miej na papierze wszystko, także faktury na leki. Oni to wszystko musza wziąć pod uwagę. A mamusi nie bierz pod dach i w wywiadzie powiedz iż to przykre, ale zaznałaś sporo krzywdy ze strony teściowej i nie jesteś w stanie się nią opiekować bo będzie to rzutowało na Twoje stosunki z mężem i psychicznie nie dasz rady podjąć się opieki nad nią. Wskaż iż Twoim zdaniem teściowej lepiej będzie u brata Twego męża i przytocz szereg argumentów, także to, że zagarnęli mieszkanie i garaż bo chcieli sprawować opiekę nad teściową. Broń się! W żadnym razie się nie poddawaj. Trzymam kciuki

    Mąż sam musi chcieć się zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś zasiegałam rady adwokata w tej sprawie i prawo stanowi, że obowiązek alimentacyjny mają również dzieci wobec rodziców, ale ( i tu małe zaskoczenie dla brata) w równych częściach, więc niech się tak nie cieszy,poza tym jeśli jesteście w stanie udokumentować wydatki, opiekę, zaangażowanie w nią oraz to, że brat czerpie z matki korzyści a was chce obciążyć kosztami, to można mu koło pióra narobić.Nie popuszczaj ani na milimetr, ja byłam głupia i odpuściła, to później "rodzina" zrobiła ze mnie złodziejkę, ot takie małe podziękowanie za 13lat opieki nad Królową Matką, które ich zwalniało z obowiązków jakichkolwiek totalnie... Jak popuścisz tym razem, to się zamęczysz, a Twojego zdrowia Ci nikt nie odda... Clara też już napisała to co miałam napisać więcej, więc nie będę się powtarzać. Dodam tylko to, że ciągle się leczysz i chociażby z tego powodu nie możecie przejąć opieki nad mamusią męża, a mieszkania z gumy nie posiadasz :)

    OdpowiedzUsuń