poniedziałek, 9 września 2019

wrzesień

przed sobota nie spałam nerwówka
w sobotę od rana wianki robiłam
ale dożynki działkowców udały się
było bosko tańce śpiewy oj super
nigdy nie myślałam ze tak fajnie będzie
wczoraj maiłam niesamowita niespodziankę
odwiedzili mnie chłopaki z Łodzi
nadrobili kilometrów żeby wypić ze mną kawkę
no są niesamowici miło było zobaczyć Czarodzieja
dla mnie każda chwila z nim jest cenna i wyjątkowa
łączy nas niesamowita przyjaźń
spotkanie wczorajsze dodało mi siły
i zaczęłam brać bardziej swoje życie w swoje ręce
musze tylko w mieszkanie ogarnąć chłopakom
bo już działka uporządkowana tak jak lubię
w czwartek wylot do Londynu mój pierwszy lot
pewnie odezwę się po powrocie
wiec trzymajcie kciuki bym to przeżyła



jedna z wystaw działkowców
oczywiście dynia i korale z pomidorków to moje
dynia urosła w kompostowniku nic o nią nie dbałam
ale widocznie dobrze jej tam było

8 komentarzy:

  1. ..wspaniale, wszystko pozytywnie, radośnie i oby jak najczęściej..
    dynia pięknie się prezentuje, zdjęcie śliczne z wystawy..
    życzę przyjemnego lotu i udanego pobytu w Londynie <3

    - ściskam mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jestem w temacie, więc cieszę sie, że wszystko dobrze wyszło.
    Leć , kochana leć i opowiedz jak było, bo mnie też to czeka ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarodziejowa niespodzianka cudowna, dynia imponująca!
    Szczęśliwej podróży! Baw się dobrze! Ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dożynki działkowe fantastyczny pomysł. Można się pochwalić się płoną i, zintegrować się z sąsiadami. Muszę posunąć pomysł na moich działkach. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dynie. Tyle powiem. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja matka od czasu do czasu robiła dynię w occie i jak nie miała innej surówki, to ją podawała. Natomiast pasjami lubiłam pestki dyni, podobno są na coś tam skuteczne. Mam nadzieję, że lot do Londynu i był przyjemny, pobyt pełen wrażeń, a powrót bezpieczny. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń