wtorek, 16 listopada 2021

Listopad


No i jest listopad
Gorzej już połowa listopada
A ja dalej pracuje choć pewnie nie długo
Bo jak usłyszałam od faceta z APT jestem kłótliwa
Bo upomnialam sie o zaplacenie za jeden dzień pracy
Gdzie oni twierdzą że mnie szkolili 
A ja nigdzie w umowie nie mam że za darmo robiłe jeden dzień
Sytuacja jest wyjaśniania na szczeblu kierownik i pan z APT
Umowę mam do konca miesiąca
I wątpię by z kłótliwym czlowiekiem chcieli współpracować
Ale lubie załogę a to chrustow napieklam zanioslam a to bułeczek drożdżowych
Ostatnio byly pierogi z mięsem
A dziś mimo ze na9 mialam do pracy rano zrobilam ruskie i z kapustą i grzybami
Zaloge nakarmilam smakowało im
Choć maja mnie za nienormalną
Ale przecież Wy wiecie ze ja taka jestem








Czasem mi ciężko na duszy wynik z biopsji jest zły
Nie chcę nic z tym robić nie mam sił na kolejną walkę 
Brak mi sił psychicznych brak chęci
Onkolog powiedziała przez telefon że ona czeka
Tylko ja muszę znaleźć sens w tym by podjąć walkę



3 komentarze:

  1. Zachęcać do walki Cię nie będę, nie mam kompetencji. Ani nie jestem Ci bliską osobą. Ani nie wiem, co dla Ciebie jest dobre, bo nie ukończyłam szkoły medycznej. Z resztą cokolwiek ludzie tu napiszą, to Ty musisz podjąć decyzję i wierzę, że podejmiesz najlepszą dla siebie.

    Praca. Ostatnio trafiłam w takie miejsce, że chyba marzę o tym, żeby nie przedłużyli ze mną umowy. O_o

    OdpowiedzUsuń
  2. Trawko, powiem Ci tak : ..jesteś fantastyczna i masz dobre serce!
    ..dlatego robisz takie wspaniałe rzeczy.. teraz nie spotyka się ludzi dobrej woli i o złotych sercach, takich ja Ty Kochana! <3
    ..zdjęcia Twoich potraw są cudne i na pewno smakowite ;)

    ..nikt nie może Ci radzić w podejmowaniu decyzji, bo tylko Ty sama musisz zdecydować!
    Ja będę trzymała kciuki, kiedy podejmiesz walkę i będę z Tobą myślami .. życzę Ci Moja Droga, z całego serca, tylko wygranej <3

    - ściskam najserdeczniej i życzę samych cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita i niepowtarzalna i to jest ważniejsze, niż zdanie innych o Tobie!
    Zrób listę za i przeciw, może to pomoże Ci podjąć decyzje. Ja tez nie namawiam, bo wiem, jakie to trudne.
    Miałam w rodzinie przypadki onkologiczne, sama nie wiem, jaką podjęłabym decyzją.
    Zrób, co uważasz za słuszne!

    OdpowiedzUsuń