piątek, 31 grudnia 2021

Nowy Rok

Za kilka godzin Nowy Rok
Ludzie robią postanowienia i jakieś plany
A ja po prostu cieszę się tym co mam
Co przyniesie Nowy Rok przyjmę
Może nie zawsze pokornie
Może czasem będę tupać nogami
Czasami się złościć i pytać dlaczego
Bo taka już na buntownicza natura
Ale przyjmę i obiecuję iść dalej

Wszystkimi na Nowy Rok życzę 
spokoju ducha zdrowia i życzliwości ludzkiej 
Bądźmy dla siebie na wzajem dobrzy



Wiem że już po świętach
A ja wpadłam na pomysł i zrobiłam aniołka
Najpierw jeden próbny zwany belzebubkiem
A wczoraj zrobiłam jeszcze trzy
I już dwa trafiły w dobre ręce
Ja zawsze znajdę sobie zajęcie






4 komentarze:

  1. ..cudowne życzenia Trawko, dziękuję najpiękniej Kochana :)
    ..prześliczne są te Twoje aniołki! ❤
    ..życzę Ci przede wszystkim
    ZDROWIA, radości,
    miłości, szczęścia
    i wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2022 !!! :)

    - ściskam najserdeczniej ❤💜💙💛

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na kolejny rok......śliczne te belzebubki aniołki

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dar w rękach:-)
    Postanowień nie robię, bo nie dotrzymuję i mam wyrzuty sumienia.
    Zdrowia i stabilizacji, spokoju i nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy żadnych postanowień nie robię, raczej każdy kolejny rok jest kontynuacją po prostu i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń