czwartek, 23 grudnia 2021

Wesołych Świąt


Jednak nie umiem bezczynnie siedzieć
Odpoczełam po pracy ogarnęłam trochę wszystko i zaczęło się
Wpadł pomysł stroika takiego małego
No i zrobilam jeden na próbę
No a że wyglądał w miarę zrobiłam jeden w prezencie
No dobra troche więcej niz jeden
Nawet kwiatuszki ze wstążki sie nauczyłam robić
Dziś największy zawiozłam dla Gosi
Jej radość mówiła wszystko i nic mi więcej nie trzeba
Jutro wigilia jedziemy do mojej matki 
Uczucia mieszane bo jakos nie czuje tego
Wymówki szukac nie będą by szybko sie urwać bo syn dziś wyrwał ósemke
Więc czuje sie tragicznie 
To jego pierwszy wyrwany ząb i pół dnia juz śpi
Pewnie jutro tez bedzie obolały  wiec szybko do domu wrócimy
I mi to odpowiada 



Wszystkim co tu zaglądają życzą na te święta
Dużo spokoju miłości by malutki Jezus narodzil sie w sercu 

















4 komentarze:

  1. ..ACH! jakie śliczne stroiki :)💓
    ..dziękuję Ci bardzo za piękne życzenia i odwzajemniam całym sercem .. wciąż niezmiennie życzę ogrom zdrówka, miłości, radości i jak najwięcej cudowności w świąteczny czas i każdego dnia ! ❤💜💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał jakie piękne.....dużo radości na te święta i po nich także....

    OdpowiedzUsuń
  3. No znowu blogger zjada komentarze.
    Piękne stroiki i pewnie frajda była wielka!
    Zdrowia i miłości, kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od lat unikam wigilijnego stołu, ale nie jestem samotna, broń Boże! Mamy trochę tego wolnego, trzeba to dobrze wykorzystać! A teraz -> udanego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń