środa, 12 stycznia 2022

styczeń


Zaraz po nowym roku zaczęło się u mnie
Syn znalazł prace co mu się podoba 
Ja zaczęłam naświetlania bo trzeba było coś zacząć robić
Ale cały czas mówiłam nowy rok nowa ja 
I plan był już w listopadzie 
Od 3 stycznia go realizuje uparcie
Otóż w wieku 44 lat poszłam na prawo jazdy
Tak wiem stara głupia ale co mi szkodzi
 Pytania wkuwam znaków uczę się pilnie 
Będąc na wykładach pani była w szoku że taka już wiedzę mam
Stwierdziła że widać że chcę się nauczyć
Bo pytań też miałam sporo
Bo wykuć na pałę nie sztuka 
Ja chcę zrozumieć 
Ale ja wiem testy testami a jazdy swoją drogą
I za tydzień mam pierwsze jazdy
Ale spokojnie już zaczęłam zbierać na poprawki 
Nikt z mojej rodziny i znajomych nie wie że tak zgłupiałam
Nie chcę by się ze mnie śmiali
Syn z mężem bardzo mnie wspierają i wierzą we mnie



7 komentarzy:

  1. Ja tez jestem z Ciebie dumna, że tyle robisz i masz motywacje.
    Trzymam kciuki, byś zdała za pierwszym razem!
    Powodzenia dla syna także!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowych wyzwań, stara? to co ja mam powiedzieć.....trzymam kciuki za całokształt

    OdpowiedzUsuń
  3. ..bardzo się cieszę Kochana, jestem pełna podziwu, że chcesz i robisz coś dla siebie, braawo! ..świetny pomysł z prawem jazdy :)
    ..jestem z Tobą całym sercem Trawko 💖 ..dobrze, że Syn ma dobrą pracę ;)

    - pozdrawiam cieplutko, ogrom zdrówka życzę, ściskam 💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prawko robiłam w tajemnicy. Dopiero dokument pokazałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię za odwagę i wspieram równie mocno jak Twoi mężczyźni. Z ludzi złaknionych wiedzy, smieją się tylko głupcy, a tymi nie należy się przejmować. Trzymam kciuki za jazdy i wierzę, że poprawek nie będzie, więc zgromadzone pieniądze, przeznaczysz na nowy ciuch i lampkę szampana, po świetnie zdanym egzaminie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia!!!
    A wiesz że znam osoby, które w dużo póżniejszym wieku zrobiły prawo jazdy?
    Więc Tobie też się uda:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mąż ciągle mi truje, że mam iść zrobić prawo jazdy :D

    OdpowiedzUsuń